esmaspäev, juuli 14

do not as i do

DSC_7850
there´s something about the move

klapis: Beirut - Nantes (vapustav hääl, omapärane muusika, kind of folk orsomthin´)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ahjaaaa.... ma tänan sind su Youtube`i listi eest. Suurem osa nendest lugudest leidis oma asukoha mu MP3 pleieris ka.

Värvilist suve :)

Ja see ka, et ma olen sind vist kaks korda trehvanud. Esimene kord oli mingi 2-3 nädalat tagasi Tartu raekoja platsis einestamas ning sinusugune neiu kõndis Pärnu Maxxima hüpermarketis kah.

[kaija] ütles ...

2-3 nädalat tagasi, kui sa üliroosas särgis mulle pärast einestamist vastu kõndisid ka ja me teretasime : D maxima koha pealt ei oska kommenteerida, olen seal ainult korra käinud, väga võimalik, et olin mina.

ja väga palun muusika eest, mulle meeldib jagada häid asju : )

Minevik

Blog.tr.ee