teisipäev, oktoober 14

ei oska pealkirju panna oma mulale. Mula, vohh!

ma ei saa aru mis kamm on, aga igatahes Google Chrome ei taha youtube´i videosid mängida. kas mul on mingi lisa installimata või mis? muidu igati hea ja mugav browser.

hmm, pole ammu "ärkasin hommikul ja panin sokid jalga" stiilis kirjutanud. ehk siis väike chapter "kaija elust". mida teha töö asemel? vastus - kõike muud. niikaua, kui on veel võimalik asju edasi lükata, ja siis veel natuke isegi kauem edasi lükata, et siis viimasel hetkel spurtida. juba kooliajal olin spurdis tugevam, pikamaa jooks tähendas kõhukrampi, allaandmist, jalutuskäiku, et lõpus finišini spurtida. niisiis, ma olen spurtija. hea, et selle nüüd selgeks saime, eksole. enivei, võtsin lõpuks tolmu alla kattunud kokaraamatu välja, mille sain potensiaalselt ämmalt jõuludeks (kuigi tema küsimuse peale, mis ma jõuluks tahan, vastasin "erialast kirjandust", sain siiski kokaraamatu ja mingi Libero raamatu "Rasedus, sünnitus, vastsündinu". ta on vist mu erialast nats valesti aru saanud. või siis vihjab Väga tugevalt millelegi [hint! hint!]), ja hakkasin igast roogasid katsetama. iganädalane väljas söömaskäimine mõjub rahakotile, you know. šokolaadikook kreeka pähklite ja õuntega ning lavašist krõpsud tulevad juba päris hästi välja (mul läheb tavaliselt esimesed 2 korda üritus aiataha, pärast juba näeb söögi moodi välja, maitseb ka). tiramisu ja mozzarellatäidisega hakkliharullid laimikastmega on natuke out of my league. ja sushi. vaatab, kauaks see "vaimustus" püsib.

a ja ma otsin tööd. on midagi pakkuda?!

Foto NAGI's: DSC_4712
Terjele õnne homse hällipäeva puhul : )

klapis: hetkel Photek, kuid põhiliselt (lisaks 
Emancipator´ileTimewriter - diip diip soulful house. ja elektroonika. ja down-tempo. hea combo, mo jaoks. kindlasti olen seda ka varem kuulanud, aga juu siis märkasin selle võlu alles nüüd. hellou!

Kommentaare ei ole:

Minevik

Blog.tr.ee