neljapäev, november 9

push a button

olen vist juba viiendat korda siin alguses.. ega suuda kuidagi edasi liikuda. mõtteid on peas rohkem kui üheks sissekandeks tarvis, aga vaadates seda viluvat kriipsukest lumivalgel ekraanil, ei tule ükski meelde. lavahirm?

avastan tasapisi kõditava vaimustustundega kõhus adobe photoshop´i. väike piia tegi pühapäeval mulle rongis väikese kiirkursuse, mille käigus ta töötles ühe pildi minust niii ära, et... ei tasu vist mainidagi. aga kasu sellest oli. kunagine teleka vaatamine samal ajal, kui arden oma läpakaga archicad´is maju ehitas, asendub vist minu jaoks ka läpaka taga istumise ja piltide tuunimisega. muidugi peaks vist autocad´is ka otsa lahti tegema... bakatöö pole ju kaugel :S

meeldetuletus: lähen ostan omale silmatilgad. pole mingit tahtmist pimedaks jääda.

akut on veel tunniks ajaks. loengut on veel kaheks tunniks. jama.

tuleval nädalavahetusel toimub liiga palju asju korraga. aga mina valin siiski rahuliku isadepäva kodus :)

4 kommentaari:

Märten Kuus ütles ...

nagu ma aru saan siis pildil olen teine mina?

[kaija] ütles ...

see on su isa

Märten Kuus ütles ...

saksamaalt lapsendatud

[kaija] ütles ...

selgub valus tõde. hea, et sa seda nii rahulikult võtad.

Minevik

Blog.tr.ee