neljapäev, detsember 13

there´s nothing to do but believe...

ui jebus kui kiire eelmine nädal ikka oli. simon tuli jälle eestisse (see aasta siis viimast korda), tegime tammiku projektile 1:0, ehk siis valmis. viimasel hetkel, nagu alati. nädala kava oli stiilis: hommikul kooli, lõuna kooli kohvikus, hiljem viimaste sentide eest poest söödavat-joodavat, tagasi kooli, oi, näe, kell on 3 öösel! nojah. eriti magada ei saanud, mis lõppes sellega, et olin kolm päeva suht järjest üleval (vahepeal lihtsalt kukkusin paariks tunniks ära, no sorri!). vaatamata sellele pidin reede õhtul kerli juurde õlut jooma minema :D istusime seal siis, kolmekesi, mina, kerli ja terje, silmad punased peas, haigutasime üksteise võidu ja jõime. esimene lonks hakkas pähe (eiteamiksküll...). vaatasime kuuma pirukat number 2. jube. nüüd olen siiamaani sooda. istun hilja üleval, hommikul magan 2-3 tundi sisse ja haigutan terve päeva.

nädalavahetusel käisin kolme mehega metsas. just nii. tüübid rentisid ühe rmk majakese, mis oli tegelt päris äge. kui ainult oleks sinna valges kohale jõudnud, oleks tore olnud. alles hommikul avastasime päris maja lähedalt kuivkemmergu ja kaminapuuriida :D ehk sis õhtul kütsime kaminat lõkke jaoks mõeldud puurontidega. ikka juhtub.

see nädal olen päris töine olnud.. nii palju, kui ma sinna jõudnud olen. teisip magasin nii sisse, et ei hakkanud üldse kontorisse ronimagi. esmaspäeval käisime kolleegidega narvas projektialal ja täna oli selleteemaline ajurünnak (kuhu ma ka sisse magasin ja hiljaks jäin). päris põnev on tegelt, kui viitsiks ainult rohkem süveneda. pean end püüdma kokku võtta or something. ei tea, kuidas see mul õnnestub. eile ostsin viimase raha eest vitamiine (krt parem, kui nad töötaks kah siis!).



















dr.pepper

klapis: telepopmusik - breathe

Kommentaare ei ole:

Minevik

Blog.tr.ee