pühapäev, jaanuar 13

märten says:

väikesed jänesed söövad kesapõllul õnnelike nägudega erkoranže porgandeid

märten says:

kas 2 või 3 autoga

kaija [red] says:

mis jänesed?

märten says:

jänesepoiste ja -tüdrukute silmis on õnnelik helk

märten says:

nad teevad buumshakalaka ja liputavad õrnas tuules oma pikki kõrvu

märten says:

jänestel on alanud jooksuaeg

märten says:

nii ilus

kaija [red] says:

kanepit tgeid?

kaija [red] says:

*tegid

märten says:

ei

märten says:

lihtsalt meenutan lapsepõlve

märten says:

heinamaa, päike ja seened

kaija [red] says:

ahhhaaa, seened

märten says:

ja suured roosad jänkud kes teevad hop ja hops ja hops

märten says:

aga roosad jänkud rohtu ei söö

märten says:

oh ei

märten says:

nemad söövad banaane

märten says:

neile maitsevad banaanid

märten says:

mmm mul tekkis banaani isu

märten says:

banaanid on head

märten says:

oled sa näinud kuidas roosa jänku pistiku pesast välja roib?

märten says:

*ronib

kaija [red] says:

ei

märten says:

aga vaata

kaija [red] says:

aga ma olen näinud, kuidas jänes juhtmeid närib

märten says:

kas siis oli õhtuks praejänes?

kaija [red] says:

eip

märten says:

Norras pidi olema palju trolle

märten says:

ja j

kaija [red] says:

on

märten says:

ja jäneseid

kaija [red] says:

sitaks

kaija [red] says:

kõik kohad on neid täis

märten says:

ei trollid ei ole s......sed

kaija [red] says:

ja ma nägin vist mingit vaalalist ka

märten says:

nad on puhtad loomad

märten says:

nagu roosad jänesedki

märten says:

aga jänkusid ka nägid?

märten says:

jänkud teevad uippuippuipppuipp

kaija [red] says:

jänkud on rootsis

kaija [red] says:

jooksevad keset linna ringi

märten says:

aga soomes on põdrad

kaija [red] says:

jep

märten says:

nad jooksevad ka mööda linna ringi

märten says:

aga nad ei ole roosad

märten says:

nad on triibulised

kaija [red] says:

nad on purjus

märten says:

ja nimeks on Täpi

märten says:

nagu minu sebralgi

märten says:

minu sebra enam ei joo

märten says:

tal oli probleeme sellega

kaija [red] says:

sis on hea, et ta enam ei joo

märten says:

aga enam mitte

märten says:

nüüd ta ütleb ihhhhhaaaaaaaaa

märten says:

kui ma talle juua pakun

märten says:

aga muidu on kõik ok

kaija [red] says:

:D

märten says:

nüüd hakkab asi jälle natuke selgemaks muutuma

kaija [red] says:

purjus oled?

märten says:

pisut

kaija [red] says:

ma arvasingi seda

märten says:

ma tegin hommikul kella 8st ühe iiri kohvi

märten says:

ja siis ei saanud pidama praegu läheb 8s

kaija [red] says:

oi jeebus

kaija [red] says:

hommikul jooma

kaija [red] says:

sellist asja pole varem nähtud

märten says:

kohvi osakaal jääb igas dringis väiksemaks

märten says:

muud osised on olulisemad

kaija [red] says:

üksi?

märten says:

jap

märten says:

laulan siin vaikselt

märten says:

tead et Erich Kriegeril on uus plaat

märten says:

täitsa hea

märten says:

aga mu üks lemmik lugusid on nüüd temalt Naised on hullud

märten says:

hullud ja upsakad on nad -AHOI

märten says:

proovi ka kuulda,see on omamoodi huvitav

märten says:

mul olid ka alguses eelarvamused aga nüüd on ta üks lemmikuid

kaija [red] says:

oookkkeeeiii,

märten says:

tahad ma teen sulle koopia

kaija [red] says:

ei aiteh

märten says:

päriselt?

kaija [red] says:

päriselr päriselt

märten says:

ise tead

märten says:

millest ilma jääd

kaija [red] says:

tean

märten says:

ma vist hakkan Kriegeri fanclubi tegema

märten says:

mul paar tuttavat veel juba

kaija [red] says:

edu sellega


pühapäevahommikune jutuajamine msn-is. hiljem selgus, et see polnudki märten ja et ta polnudki purjus, hoopis tema sõbraga rääkisin. hea fantaasia eest 5+.

Kommentaare ei ole:

Minevik

Blog.tr.ee