neljapäev, märts 20

minu aeg on alanud...ametlikult

supper-truuper, nüüd koop´il käidud (puhas nauding, kuigi nad tegid suht lühidalt, siiski, 100 korda parem kui plaadil, ja see juba näitab midagi!), ja häid uudiseid tuleb veel. nimelt massive attack alustab 9.juunil Eestist oma uue albumi tuuri. väga-väga... see kuu jäävad vist kommunaalid maksmata, sest väike perenaine tahab kontserdile minna :D

ja täna algas kevad! kell 7.48. kusjuures ma ärkasin täiesti lambist sel ajal üles, natuke varem õigemini. ma ei ärka never nii vara vabatahtlikult või ilma kellata. ja siis oli nii hea tunne, kui kella vaatasin. esiteks seepärast, et ma olin kevadet vastu võtmas, ja teiseks, kuna nii palju aega oli veel magada :) kool algas nimelt alles 12 (kuhu ma ei jõudnudki kusjuures, magasin ikka sisse), niiet und oli näha veel maa ja ilm.

võtsin sihiks keskenduda positiivsetele asjadele mu elus. ja juba ongi parem olla. küll väsinud, kevadväsimus nohh, kuid siiski, parem kui paar päeva tagasi. ja sõbrad on mul toredad, muretsevad mu pärast. eriti iti. aitähh sulle! :) vaata, et sa siis kodust kitarri kaasa tood, tahaks suga koos jämmida juba.

eile tinistasin nats kitarri jälle, nüüd on juba hea mängida, sõrmed pole enam valusad ja on julgust medikaga üle keelte tõmmata ilma, et mingi plärin kostaks. progress missugune.

kõlaris: massive attack - superpredators (the mad professor remix)
(video on kusjuures päris khuul)

edit: veel bill bailey´st

Kommentaare ei ole:

Minevik

Blog.tr.ee