reede, märts 28

tahtsin siia midagi diipi kirjutada, aga läks meelest...

tegelikult on lumi ilus. eriti selline, pehme, puutumata. inimestel on mingi värk puutamata loodusega, ja siis nad lähevad ja rikuvad selle ära. "näe, ilus lilleke kasvab metsa all. korjaks õige selle õie ja viiks koju". kui ta on niivõrd ilus, las ta siis olla, miks peab ta sealt ära võtma?!
tegelt ma ei tahtnud oma jutuga üldse siia jõuda või kedagi laita, kuidagi lihtsalt torkas pähe täna selline mõte...

käisime eile kursusega jõhvis ja täna tabivere vallas tuuritamas. tegime tähtsad näod pähe ja hetk hiljem tormasime hennuga läbi paksu lume vaatetorni poole :) vahva oli. niimoodi, lumes möllata. päike paistis hästi teravalt silma ja oli soe ja mõnus. mis sellest, et praegu on kevad. natuke sellist talve kulus ära. alguses olid kõik: "mismõttes!? märtsis lumi!", nüüd on kõik sellega rahul :) ... v.a. sellega, et homme hakkab kõik sulama jälle. kahju tegelt. ilus oli. aga nüüd läheb veel ilusamaks, kui kuivemaks läheb..kui läheb. loodan, et läheb. muidu ei ole ilus.

bla-bla. blablbalbalabalabalabalaba. böö.














klapis/kõlaris: vaikus (sest, esiteks tegin oma arvuti muusikast tühjaks, teiseks ardeni arvutil pole millegipärast helikaart installitud, kolmandaks kuna lasin oma läpakale uuesti windowsi peale panna ja kõik programmid muidugimõista loogiliselt said maha lastud ja mu mp3 laeb akut läbi arvuti, kuid ma olen mp3 programmiplaadi ära kaotanud kuhugi, tänu millele arvuti üldse mp3 üles leiab, kui ma selle arvuti taha ühendan, siis ma ei saa oma mp3-e laadida ja muusikat kuulata. huh)

Kommentaare ei ole:

Minevik

Blog.tr.ee